.:: followers ::.

Wednesday 3 November 2010

. orang asing .




Kau ! kau tu la . . ye kau . kau tak payah tengok orang lain , aku memang tujukan kat kau. kau siapa ? aku tak kenal. dan aku tak paham kenapa kau boleh ada kat sini. Apa yang kau nak tahu daripada aku ?

Aku tak bodoh. Aku tahu kau perhatikan aku. Daripada tempat kau surfing internet kau. Aku tiada kawan di kawasan kau online tu la. Aku bukan buta IT.

Kos aku belajar dah cukup untuk aku tahu kau di mana. Kalau perlu aku hack jek kau. HAHA . Dah lama aku tak update blog aku. Kau mesti nak tahu cerita aku kan.

Aku bukan artis. Aku tak lawa dan aku tak popular. Kau tak perlu tahu siapa aku. Mungkin kau dengar-dengar cakap orang dan kau nak tahu. Tak payah lah, sebab buat masa ni aku tak letak gambar aku yang nampak muka aku. Untuk apa ?

Aku cuma suka2 jek nak menulis. Bila aku tiada seseorang nak bercerita. Ya, aku kosong.... Sepi . . Hari ni pon hari teruk aku. Argh apa aku rancang tak menjadi. Aku gagal untuk hari ini. Tanpa segan silu aku menangis. Ya aku perlu meluahkan. Kalau simpan aku boleh gila.

Gagal aku boleh cuba lagi. Kalau orang yang usianya hampir sebaya atau lebih mak aku, tak kan aku tak boleh. . . Gampang bukan? oh untuk kau, ye kau tu yang tengah baca tu, SELAMAT BERKENALAN yek!

No comments: